inventering inför sommaren


hur mycket jag än försöker låta bli att tänka på det så närmar sig sommaren och därmed tenta-p och oundviklig tentaångest. för att fly verkligheten lite har jag gjort det till ett litet projekt att pimpa min utstyrsel inför sommarens eskapader inom äldreomsorgen. jag har införskaffat skor av tipp-topp kvalitet, vårdklocka i en herrans massa färger, utökad min bussarongsgarderob men har ännu inte ordnat med någon
namnskylt, vilket onekligen skulle göra det hela mycket proffsigare. som av en händelse tipsade mina goda vän och kursare om Skyltmax där man genom att blogga kunde tillförskanska sig en sådan alldeles gratis. så nu blir det till att beställa en skylt och så är jag redo att möta sommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback