norway of life

flygkaos i norge. kaos hos oss. folk har ringt och ringts in i panik. en stund av välsignad tystnad råder. regnet har dånat i backen mer eller mindre hela dagen. mysigt. min och cizzis planerade lunch fick ge vika för köerna på das arbeit. det blev en ngt mindre trevlig desklunch.
tränade hårt igår. det va underbart. ökade vikter på alla muskelgrupperna och orkade igenom så gott som alla låtarna. benen värker så där nice. jag-har-vart-duktig-o-tränat-ont.

snart e det helg och 17:e maj. jobbar hela helgen o har inget planerat du tout. segt. dagarna rinner iväg så sjukt fort. snart slutar jag här. sorgligt o underbart. nu kollapsar jag snart. tur att det bara är 10 min kvar.

you live you learn. you love you burn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback