lost in translation

lugnet börjar lägga sig över (p)syket. har just ringt. über alles. paris, new york, prag, copenhagen. har varit en trivsam dag. nice stämning på jobbet trots högra hönornas invasion. det e nog solen som gört.

vart ute på löptur runt sävs. härligt. skulle nån gång vilja bo där. i en rödmålad stuga vid vattnet. omgiven av ängar och skog. och norskar iofs. men men, man kan inte få allt.

chockade min kropp med kallvatten efter träningen. härligt kontrast. nu är allt, och jag menar sista droppen, varmvatten slut. påfrestande. stekte mej i solen tills det att kroppstemperaturen återställdes.

cizzi, pimpim och jag utnyttjade min lunch till en glass på ed. cizzi hävdade bestämt att glassen, som allt annat, är bättre i säffle. och på glassfronten måste de allra flesta ställen ligga i framkant. utbudet var väl inte enormt. glassförsäljarna måste ju ha insett vilket skriande behov folk har av glass nu när solen skiner. eller?

nu har jag bara en dag kvar till helg. fick komp för fredagen. meget nice. då blir det grillning på duse med säfflebor och annat löst folk.

måste försöka strukturera upp rock im park. vore grymmast o fara på det. nein. arbeit, arbeit.

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Ja men allt ä bättre i Säffle ;) Hehe, grilla på fredag.... JIPPIE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback