how to spend a weekend

ja. än en gång på begäran från tizzi. aka cizzi. sitter och fördjupar mig i hur man kan få nya bröst med en spruta på 30 minuter. fy fan va den här tidningen suger. tacka vet jag franska elle. pretentious - moi? man får komplex slash blir trött på världen. ändå har jag spenderat 44,50 av min ack så generöst tilltagna lön på 300 sidor reklam.

eftersom jag även går under beteckningen guldfisk kom jag inte ihåg när och vad skrev sist. det verkar vara en del luckor att fylla i. helgen till exempel. som var helt underbar.

fredagen spenderades vid en sjö i dalsland. badade till och med. solade mej torr och allt va bara för nice. på eftermiddagen träffade jag liza o madde som hade bränt sig ordentligt på kusten. fick inspiration inför söndagen..
något senare kom tizzi o raggade upp mej. vi for till säffle där vi tillsammans med micke och catrin intog en superb måltid på montreal. hej kusin. därpå följde en tur till duse. härligt härligt. samt senare en glass på allé. fick dessutom se metropolen knöstad där tizzis päron huserade. äpplet (enligt cizzi) chrille svor över bilen som fungerade mindre bra.

vi gjorde marten o köpte den goda frukosten. den intogs på balkongen som vi dagen innan befriat från barr motsvarande typ en halv gran. diverse mekande med nagellack, sprit och städning upptog ngra timmar. självklart ett stopp på montreal där kebab-special beställdes. säfflebo #1 ordnade med sjukaste beställningen hittills: kebabpizza utan kebab, med lite lök, utan sås, med jordnötter och banan. jag sa utan kött va?

helt hav av folk strömmade till. fra ed kom skalman, kippel och robbit. meget nice. kippel o ja spelade som vanligt sönder våldtäktsman. vi masade oss efter ett antal glas vidare tiil stenhus där det var helt omöjligt o dansa. fick spel och dessutom va det inte min musik. ace of base. det va ett tag sen. sjukt o erkänna, men tack vet jag hotellet. vi somnade till skräckfilm o jag orsakade seriemardröm om spindlar. tss. dagen efter kollade vi på house of vax. god, jag hatar skräckfilmer. kröp så långt upp i soffan jag bara kunde och gömde mej bakom kudden. puh.

hemkommen till bengtsforce packade jag om väskan och vände kosan mot kusten. efter en sväng till strömstad var det bovall som gällde. och oj va fint det va. stannade över natten och njöt för fullt av måsarna, havsluften och solen. härligt.

min sista lediga dag spenderade jag till stor del i skogen när vi besteg mount egersknatten. skönt, men jag hade inte för mej att det va så brant.

nix. nu e min lunch så gott som slut. dags att hämta kaffe samt samla mod att på nytt möta kunderna. lige precis.

Kommentarer
Postat av: Cizzi

JA tyckte pizzan va bäst. Men d va nok klokt att ta utan sås :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback