être.love.avoir.hate

jeg er:

- un poco cansada - hetsen igår tar ut sin rätt. lugnet i dag är välkommet men gör mig sömnig.
- sugen på att deala med bikiniångesten.
- ordentligt mörbultad efter träningen i förrgår. den värsta smärtan kommer efter 2 dar. det är ju allmänt känt

jeg har:

- shoppat mej fördärvad på hälsokostgrossisten.se
-
arbetat drygt två timmar. tillsammans med 1 annan agent. strukturen är på topp. oh yes.
- insett vad jag kommer sakna alla här. det kommer bli ett tårfyllt avsked. promise.
- börjat tvivla på om det alls blir någon spanien-resa. det måste hända NU! annars blir det inget. komp - please!
- haft körkort i tre år idag. otroligt.

jeg elsker:

- tabouleh. dagens rätt på min lunchmeny
- att det regnar. finns det härligare än doften av regn?
- att vara hungrig. mullrar riktigt i magen. härligt.
- det faktum att mina cases på das arbeit på senaste har haft en tendens att ordna upp sej.

jeg hater:

- att kippel är absent. kaduhädä?
- att all min ork tar slut vid 17 när jag far hemåt. knappt så jag orkar ur bilen. bizarre.
- att min telefon, som är tillbaka från äventyren på verkstaden, fortfarande hänger sig. mongol!!


show a little faith, there's magic in the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback