quotidien

fick smått panik när jag imorse kom till jobbet och insåg att jag var en av de två som uppslöt vid åtta. en av två. telefonerna har minst sagt gått varma sedan dess. lunchen kom som är välsignelse. den är dessvärre snart över. huvudvärken kommer smygande. mer regel än undantag.

gårdagen avslutades fint. var smått lyrisk över de små flaskor och för handbagaget passande plastpåsar med hörbart zip-ljud som jag fann igår. ordning. perfektion.

våfflorna var väldigt nice. avnjöts förstås med keso. och det är inget konstigt med det.

för första gången, och kanske sista, har jag blivit vip. känns lite pinsamt. kan bli grymt.
cizzi är dagens hjälte. londonresan framstår nu i en mindre ångestbetonad och mer lyxig dager.

Kommentarer
Postat av: angelica

Var det bara två som började idag 8??? Stakars dig!! hoppas du inte har allt för mycket huvudverk....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback