hur man överlever påsk o snöoväder

svaret är blogga. blogghysterin är total här på psyket. alla vi tappra själar som skottat ut bilen denna eländigt snöiga långfredag möts av en sjukligt lugn på das arbeit. de som ringer är liksom vi insnöade. tji fick de som försökte undgå släktmiddagarna genom att fly landet. har fått ett samtal sen jag började, är helt sjuk av stress. som tur är har vi gratis godis att trösta oss med. cizzi, min kära värmlandspatriot # 1, har försökt att locka med mej till vackra Säffle för att fira årsdagen av jesu lidande och död flödande i sprit. är mycket frestad att ge vika med das arbeit tvingar mej att vara hedning och inte fira denna högtid. förutom genom att äta mig illamående på gratis-godis. kippel är som uppslukad av sin blogg & Nip/Tuck. enda gången hon vänder sig om är för att få svar på något som rör bloggen. som hur höga hennes moon-boots är. angelica är numera riktigt nöjd med sin nyskapade blogg. cizzi springer runt som en osalig ande för att hon har skrivit allt som bör sägas på sin blogg. och nu händer inget för att alla bloggar. dilemma. att jag är svag i sinnet och ger vika för det yttre trycket är något som vi lämnar osagt. min blogg har återvänt från de döda.

Kommentarer
Postat av: Czzi

Hehe, värmlandspatriot ;) ja vaddå da??? Dom kan ju iaf ploga!!!! hehe... Jesu lidande? inte för å va mellodramatisk eller så (lr va d nu hete). Ja men du nappa ju inte.... SVIKARE!!!! *hihi* ne da, ja försökte inte tvinga dej... bara mana på lite! Ja men mitt liv ä ganska händelselöst å då vet ja ju inte va ja ska skriva men ändå har d komme ett till inlägg =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback