[space]

system down. underbart. inget funkar. allt enligt planen. har ändå hunnit ringa kapstaden. har lagt upp en plan. skrivit långa inköpslistan. letat recept. betalat räkningar. och mor. läst mail och funderat på att svara på dem. fått akut habegär efter en kobra telefon. idag är angelica lyrisk av turen till ullared. eller var iaf igår när hon höll stenkoll på köbarometern och öppettiderna. kippel och madde är här som tur är. hade nog blivit gott uttråkad annars. det klagas. mycket. som sig bör. saker funkar inte och det märks på alla.

har levt i post-london vakuum i några dagar nu. efter fyra hektiska dagar känns det helt overkligt att vara tillbaka. inga sjukt långa promenader. inget virrande i the tube. ingen konstig mat. inget nice hotell som luktar gott. ingen trängsel. ingen galen pub med lönntoaletter. ingen pick-nick i hyde park. inget china town, portobello, camden, marble arch, paddington eller trafalgar. det var för nice. nu vill jag bort igen.

borde utnyttja tiden till att tänka på min framtid. ska kolla på jobb. mor är på mej om att jag ska jobba norge. men jag har ju trots allt tackat ja till strömstad. snart går tiden ut för ansökan till universitetet också. ska söka nåt men har som vanligt noll koll. både på vad som finns och vad jag vill. comme d'hab..

fick ett mail från vår vän i brighton. maria. det var så kul o få en lägesrapport. hade vart fint o åka o hälsa på när jag ändå va i UK. men fyra dagar gick snabbt. för snabbt. nein. nu ska här käkas. il faut manger som det sades på den gamla goda tiden. bon jorno. I said good day.



Kommentarer
Postat av: Cizzi

Hallo... dåligt me blogg nu da väl.... hehe... snart freda ;)

Postat av: Lisa

tråkig stund på jobbet, bloggar kan fördriva tiden. av en slump kollade jag in på din 'stendöda' blogg - som till min förvåning LEVER! ;D yey! förvarna kvinna! :)
hur hade hon det i säffle igår? bra hoppas jag!
krama*

2008-04-12 @ 14:01:34
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback