u try to feel but u don't wake up

att utnyttja tiden till max. samtidigt som man inte riktigt har ngt att göra. konstigt dilemma. hälsade på de professionnella vid montrochet. för att fördriva tiden. blängde surt på alla män som hängde runt o väntade på sin tur. spanade in en svan vi konfluensen. som inte alls va så där häftig i all sin blå-gröna blandning som har sagts mej. konfluensen alltså. inte svanen. tog lite kort på vallmon o gick tillbaka mot husvagnarna. egentligen skulle jag till medeltiden idag - men eftersom min veckopeng var slut så kom jag inte iväg - sen ösregnade det oxå när jag skulle ge mej iväg. så det blir uppskjutet. därför tog jag mod till mej o turistade lite en ville. i les etats-unis spanade jag på tony garniers hus o väggmålningar. det va tufft. träffade en mohamed som ville att vi skulle gå ut o ta ett glas- men han kunde inte gifta sej med mej om jag inte va oskuld - dommage! hade tänkt o bege mej hemåt men fick infallet att besöka île de barbe - vilket jag oxå gjorde. det va fint - men kallt som fan. och bussen kom förståss inte som utlovat på tidtabellen så jag stod där i huttrade i blåsten. när jag bestämde mej för att korsa floden o söka lyckan på den sidan- kom bussen förståss tuffande på den första. too bad. o veiron är dagens idol. det blåser en frisk vind från öst. och så kan man undra: is it medicine or social skills?

Kommentarer
Postat av: Emmelina

EmmeliemmeliemmelieMMa!! Ja, vilken tur!! Så då blir det party on the fredag then!? :) Sounds goood! Nu ska ja sätta mig och plugga precis hela dagen, tenta på lördag! KRAM!!!! <3

Postat av: Emmelina

Hey, lever du vännen!!? Vill bara önska dej grattis på födelsedagen om du nu inte fått mitt sms. TUUSEN KRAMAR!!!! <3

2007-06-04 @ 13:19:43
URL: http://emmelina.blogg.se
Postat av: Anna

grattis på födelsedagen bruden. hoppas du får en bra dag. puss

2007-06-04 @ 18:51:47
URL: http://coachanna.blogg.se
Postat av: jag

emma! sluta inte med dina goda uppdateringar bara för att du övergett lyon för sverige.

2007-06-19 @ 23:46:06
Postat av: Lisa

Emsen min, varför detta totalstopp i bloggning? Tråkigt att inte veta ett smack om vad som händer i ditt liv. Vill ju veta trots att du inte bor skitlångbortaiettannatland. Jaja, jag hoppas iaf att få se ditt söta ansikte här snart, du saknas.
Hoppas allt är bra med dig. Pusses*

2007-09-07 @ 18:03:38
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vi har utlottning av kuvert väskor. Utlottningen avgörs måndag den 3/11 kl 19.00

2008-10-31 @ 16:41:02
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback