n'importe qui, n'importe quoi, n'importe quel

en dag vigd åt nyttigheter. tvätt och räkningsbetalning. i andra delen av stan. räkningen då alltså. sedan grammatik, grammatik och grammatik till förbannelse. var förvisso uppe på croix rousse. lånade fyra böcker för att pigga upp mej. böcker jag dock inte kan läsa. slog till med lite valnötsbröd oxå. det gick däremot att äta. försjunken i grammatikens värld kommer ofta funderingar upp till ytan. eftersom man är fast där med boken och ångesten. man drömmer sej bort. gärna mot sol och varma stränder. till veckan far ju jag som sagt till biarritz. ensam visar det sej. trots alla annas försök och besvär löser det sej inte och hon kan inte åka. men c'est la vie. allt blir bra. funderar dock på att lägga om min resrutt lite. om det nu går. det ska begrundas och eventuellt åtgärdas imorgon.

är förövrigt övertygad om att laleh måste ha inspirerats av henrik när hon skrev om ngn som skriiiiiker i vem har lurat alla barnen (det är vi som bestämmer). för så sorgset kan bara en kanin som sitter i en luftballong o vill komma ner, fast han inte får för räven, skrika.

Kommentarer
Postat av: eMMa

det här förtjänar att publiceras! :)
Henrik skrev:
Hej!

Låten om kaninen och räven är inte färdig ännu, men eftersom du har spridit refrängen på internet så kan den tyvärr inte vara med i melodifestivalen nästa år ändå så tack så jävla mycket för det då rå.

Nu måste jag börja om från början tack tack .

arga hälsningar Henrik

2007-05-11 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback