idag, imorgon, som igår

rubrik snodd från vår man i uppsala. som planerar ta patent på sitt namn så att astrid lindgrens emil-filmer måste censureras. som har för vana att avsluta sina radiosändningar med fuck off and die. som får sina skor snodda på festival ur tälten han under dådet sover i. alfred. men jag ursäktar mej med att det är just vad som beskriver min tillvaro i grammatikvacuumet. participer, infinitiver och grammatisk teori. extas. har vägrat lyxmiddag med glad sallad och jordgubbar. taxi är och förblir osedd. allt för att prioritera dessa regler och paragrafer. nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt för ett nytt möte med infinitvmärkena jag inte fått kläm på idag. det är en konst att handskas med ledan. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback