change your ways while you're young

image131min syndiga leverne fortsätter och får starkare grogrund. de fyra piraterna från croix rousse bordade igår kväll biografen och mottog applåder samt en o annat lite underlig blick. alla som känner mej vet att jag normalt sett aldrig skulle göra ngt sånt här. vet inte vad som hände. men strax så hade jag hoppat i min piratmundering och kände mej coolare än nånsin. filmen gav inspiration. visserligen somnade jag, pga mitt syndiga leverne dagen innan, men jag hann snappa upp tillräckligt mycket för att känna mej sugen på rom och fäktning. eftersom vi är ganska veka pirater trotsade vi inte (dugg)regnet utan begav oss upp till vår piratbefästning hos maria. vi gjorde upp eld på balkongen och grillade - hm korv. för att stå ut med den bitade kylan drog vi fram romen. hade riktigt trevligt. men vid fyra tiden var samtliga pirater, även de två nytillkomna, alexander och joel, väldigt trötta. på grund av min power nap på biografen var jag igång o försökte mej på att lära mej lite olika pisktekniker med marias piska. så min tupplur tjänade ngt till ändå. synd på filmen dock. image132

vaknade redan vid tolv idag. uhm. grått o trist ute så det va helt ok. snurrade runt ett tag o bestämde mej sen för att gå på beaux-arts, en gång för alla. så det gjorde ja. och nu har jag sett allt. äntligen. det är verkligen en börda som lyftes från min axlar.
i'm not saying it's your fault, eventhough you could have done more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback