man i blå turban

fredag. och det var helg igen. under veckan har många spännande saker hänt. har varit och röntgat huvet i en konstig roterande maskin. var inte oroliga. de hittade inget. solat mycket. läst mycket. varit på songs&lyrics. dragit ut två tänder hos en spattig tandläkare. och en tändläkar-gonnabe. kylde mina ömma avgrunder i munnen med frusen spenat. vitaminerna gick nog rätt in i blodomloppet för efter ngn timme var jag som ny igen. lite blodsmak i munnen bara.

det var igår det. idag har jag skrivit och skrivit på min redaction om l'enfant de sable. och jag är klar. men inte nöjd. alls. ska jobba vidare på den imorgon. fick en impuls av att mitt hår nog var otillåtet slitet och gick upp på platån och klippte mej. ingen har hittills lagt märke till det. som vanligt. men jag är nöjd. det känns mycket fräschare. och sånt blir man glad av. köpte en hårinpackning och fick ett läppglans. käckt.
 
imorse vaknade jag väldans tidigt. det är nog penicilinet som släpper. smyger upp för att inte väcka de andra. men skrämmer slag på katten som hoppar ner från en hylla och tar med sej en tavla och en ljuslykta som går i tusen och en bitar. sopar glas och rachel kommer ner och tar över. bra jobbat emma.

kvällen verkar bli mer än lovligt sorglig. de andra ser på film. tänkte jag skulle bli klar med rédactionen. så jag gick inte dit. ska nog ta och se på lite tv. lyssna på coldplay. och sova tidigt. det är ju inte heller fel. om det inte var för det att det är vad jag sysslat med den här veckan. jaja. imorrn är det fest.


[youknowthatIloveyou] 

Kommentarer
Postat av: Emmelina

Fest gillar vi!! :) Röntgat huvudet, det låter spännande!? Varför detta!? :) Haha..

Sköt om dej tjejen! hundratusenfjorton kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback