leende guldbruna ögon

just dina guldbruna ögon - har jag förälskat mej i....

kan inte sluta sjunga. det är skrämmande. dansbanden tar över världen. kan ju avslöja att jag kollat på de två första avsnitten av serien med samma namn. och kommer inom en snar framtid se den sista och avslutande delen. och förmodligen oxå bakom-filmen-filmen.  

dagen har förflutit skrämmande snabbt. som vanligt. har läst om louisiane, nouvelle-angleterre och diverse annat som har med francophonie att göra. dessutom har jag avklarat en redaction om l'amant. härligt. slet med stavningskontroll. också som vanligt. bad amar om att få låna hans franska dator. som då borde ha franskt stavningsprogram. men icke då. lyckades dock tillslut hitta ett alldeles utmärkt program på internet som jag i framtiden kommer använda flitigt. nice.

hotel rwanda var just så där bra som jag hade trott. så det rekomenderas varmt till alla som vi se ngt bra. och tänkvärt.

var på monoprix för att få lite luftombyte, hihi. fasen var det är rått och kallt och regnigt utanför min lägenhet. köpte en massa nödvändigheter som diskmedel och choklad. ny favorit. allvarligt beroendeframkallande. praliné rocher.

amar var här och vände. åkte till rachel. skönt o va ensam ett tag faktiskt. han berättade att han köpt en ny toalettsits - eftersom jag förstört den gamla under min svimningsattack. ooops. pinsamt. men han tyckte inte jag skulle oroa mej för det för att den var redan lite trasig. jag kunde kanske ha sagt nåt dock. tycker jag. tänkte inte på det.

pratade med mor som hade varit på ikea med madde. det är ingen lätt uppgift. tolv timmar tog det. bra gjort.

...så blå kan de aldrig mer bli

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha tell me about it! Har schlager-nostalgi här borta!
"Mitt i ett äventyr, du tänder en eld som aldrig kan försvinna..." Det svänger ju för sjutton!!
Svimningsattack??! Qu'est-ce qui est arrivé??
"Words I like to break 'em, words I like to shake 'em..."
Kram

2007-03-27 @ 00:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback