le trip d'étudier

en alldeles utomordentligt tråkig dag. men jag mår bättre. och det är jag tacksam för. svullnaden är inte borta men ändå. har inte lika ont. sov som ett barn inatt. har läst och gjort anteckningar så mina händer är värker. om belgien (som är ett land madde) och schweiz och just nu om les pays des l'océan indien. det senare var mycket roligare. för mycket om organisationer och om deras funktioner i belgien. är aldrig kul.

gjorde en utflykt på platån. postade ett vykort och köpte en baugette till min grönsakssoppa. mums. vid tvåtiden blev jag alldeles jättetrött och var tvungen att vila lite. helt bra är jag inte. såg därför två avsnitt av höök. kunde inte låta bli det andra när jag hade sett det första. kunde jag kanske ha listat ut.

kvällen ska jag fortsätt som jag börjat. ska läsa klart. nu om louisaine. och sen ska jag läsa lite i min bok. måste läsa om en del avsnitt. sen ska jag sova. spännande fortsättning på en spännande dag. jag kurerar mej. roligare än så här blir det inte. fick just ett sms om att se hotel rwanda hos joel. och det vill jag ju. men jag som hade så bra planer. ah - kan inte hjälpas. il faut que je m'en aille. det ska regna på korsika hör jag nu. åk inte dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback