le défit


utmanad av emmelina. ska avslöja egenheter. sextalet.

- I v norrland. renar. plupp. norrsken. fjäll. frihet. luft. ödslighet. det vilda. otämjda. skotrar. och bjärvar. what is there not to love. erkänner dock villigt att jag är grymt dålig på att köra skoter. fråga carro. och att jag inte sett ngt norrsken. än. 

- jag har gått på yoga i flertalet år. men är stel som en pinne. eller ett vig som ett kassaskåp. som pappa brukade säga. pinsamt. men så ligger det till. de överrörliga yoga-tanterna skrattar rått i omklädningsrummet. "tänk hur stel hon ska vara när hon kommer upp i vår ålder". hahaha. 

- tycker att havregrynsgröt är bland det godaste man kan äta. på riktigt.

- har gröna ögon. är vänsterhänt. lång och vegetarian. och värdelös på att ljuga. allmänt konstig alltså.

- när jag var liten hade jag en fix idé om att inte äta godis. utan spara det jag fick. i en jätteburk. så att alla kunde se hur duktig jag var som inte åt upp det. övertalades dock till en plundring. tror min syster var inblandad i detta. och nån mer. slut tog det iaf. fort. så var min trofé försvunnen.

- vart jag mej i världen vänder bor jag alltid på en kulle. har alltid uppförsbacke hem. det är min lott här i livet.


Kommentarer
Postat av: Emmelina

Haha, det där med jätteburken, tyckte jag var gör kul. Jäklarns vad vi höll på med det där när vi var små!? Jag råkade äta en dumle en gång när jag var hemma hos dej och fick ringa mamma och be om förlåtelse, det var ok, fick 100 kronor den månaden ändå! =)

Sköt om dej nu tjejen! Och ha det bäst, krya på dig!! Mitt verkar ha gått över väldigt snabbt. Tur nog!!

Tusen kramar till dej! =) Saknar dej massor!

Postat av: eMMa

ÅT DU UPP EN DUMLE? hur ska jag någonsin kunna förlåta dej! :)

2007-03-21 @ 19:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback