hedersutnämning

jag utnämner härmed mej själv till världens sämsta coloc.
sen jag kom hit har jag inte gjort annat än vara till besvär och att förstöra saker.
det började med en stege som jag inte hade, det fortsatte med tvättmaskiner, grötslevar, elräkningar, ljuslyktor, tandvärk, toalettstolar, katter, telefoner, duschdraperier och brevlådor. men nu har jag nog ändå tagit priset.

kom hem idag efter en snabb sväng på part-dieu. skulle laga lunch. soppa. grejade lite. plockade ner saker från mitt skåp. det puttrar i grytan. sätter igång att skära svamp när ett tu tre jag får ett helt skåp i huvet. har världens bula och en massa salt i hårbotten. amar sliter fortfarande i köket. jag är förvisad till mitt rum. det är olja, ris och pasta över hela köket. plus en del glassplitter. och ännu mer olja. han och rachel bråkade förut. han blev rätt irriterad över det som hände. och gissa vad. det gick ut över henne. därför skickade hon in mej på mitt rum. utan lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback