fear no darkness

image45 inget möd. däremot hemma-hos-fest. rue hénon. pga. vitali-idon'tspeakfrench-ivan kommunicerades det flitigt på engelska. sebastiens talförhet steg med promillehalten. det blev en liten med kärnfull grupp som samlades i croix-rousse främsta salonger. maria och jag följde spänt det som fått sverige att stanna. melodifestivalen. ola och grabbarna tog hem det. nice. guillaume dök upp med sin svenska väninna, madeleine. det slog oss att det i rummet, i lyon, frankrike, satt fyra svenskar från samma lilla stad. karlstad. bruden hade dessutom släkt i långserud. galet. what are the odds? kvällen började inte lida mot sitt slut förrän vid fem, halv sex. efter tortellini och det att en förgrymmad och yrvaken pierig stapplat in och bett oss sänka musiken. desolée

hade mitt första break-down sen jag kom. det var väl bara en tidsfråga. men fan att det skulle ske på en fest. tack så hemskt mycket för att ni är så underbara. det betyder en massa. har tänkt mycket idag. överväldigats av en sån tacksamhetskänsla. jag har det så bra, jag är så priviligerad. trivs så bra. inget kändes omöjligt. allt blir bra. önskar bara att pappa kunde vara en del av det. han fattas mej så det skär i bröstet. tu me manques.

har faktiskt varit riktigt produktiv i allt det här. vaknade väl inte överdrivet tidigt av förklarliga skäl. åt brunch vid tolv och kollade på hos jihde. sökte tre jobb. alla i strömstad. kollade på biljetter till bryssel. inget bokat men. tvättade men misslyckades. hjälp madde. lagade riktigt middag. det händer inte ofta. kan meddela att piment fort är fort. har tapetserat flitigt. tog en lång dusch. hårimpackning. skippade rugbyn. har riktigt njutit av att vara ledig. ska fortsätta med det ikväll. kladdkaksbak. hos maria. köksfascisten. the viking. vart annars. over and out.

Kommentarer
Postat av: Lena

Lilla Emma, jag önskar jag kunde vara där för dig också! Men I'm with you in spirit :) Ta hand om dig. Allt blir bra. Time's a healer. Faktiskt.

2007-03-14 @ 00:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback