vem ska trösta knyttet?

Knyttet sitter och kollar lite halvt på tredje vågen på femman. tyckte det var hemskt spännande tills jag slog på datorn. nu har den tagit över mej. än en gång.

idag har jag studsat runt i mitt nya blonda hår. känner mej jättefin. madde borde bli frissa istället. men hon är lite hårdhänt. ska man kanske inte vara som undersköterska heller. fast jag är nog extra jobbig. hon säger att jag har adhd - kan inte sitta still. sant. jag vet.

hon och mor bokade biljetter och hotell i lyon idag. så nu blir det verkligen av. skoj skoj. for till ingela. mumsade tacos och farfar var väldigt förtjust. första gången. det visar sej att madde är en jävel på skip-bo. det hörs ju på namnet vilket löjligt spel det är. men jag måste erkänna att hon är grym på det. vann två raka. sen var det tp och även där hade madde en avgörande roll. ebba grön. pluto. brevbärare, var kunskaper hon bidrog med. inte illa. jag och farmor fick spö iaf. man måste kunna tackla nederlag oxå. och nu vet vi alla att rätt man att trösta knyttet är skruttet.

det var ju skit oxå nu har jag missat hela filmen ändå. jaja. får avsluta kvällen med ronja. systra mi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback