tennis anyone?

ännu en dag i lyx. sitter och läser och solen skiner in i vardagsrummet. det enda som hörs är de vanliga knakningarna i huset och elvis tunga andetag där han ligger med huvudet i mitt knä. lugn tills man uttalar det magiska ordet. 

vaknade imorse i ren och skär panik av ett genomskärande mekaniskt läte vilket övertygade mej om att det nog alldeles säkert brann i huset. efter några sekunder av förlamning insåg jag att det måste vara hunden som lämnats i hallen av mor och henrik.

tyvärr har våra planer på tennis strandat, det var helt enkelt inga banor lediga i eftermiddag. så henrik hämtar gips-skivor istället och jag och mor far till åmål quand-même, men jag simmar och hon shoppar mat . typiskt - jag som så gärna ville spela tennis. andra höjdpunkter under dagen kommer dock att vara falafel, om de nu har öppet dvs. och offside om jag lyckas övertala dem om att hyra den.

har blivit beroende av smoothie. men det är väl inget fel i det?
summan av våra laster är och förblir konstant 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men se raring, äntligen har också du plinkat till dig en blogg. Ska bli skoj att kunna läsa vad som händer i ditt liv, trots att du befinner dig timmar och åter timmar härifrån. Får försöka uppdatera min lite oftare också. Ha det kalas, söt. Pusspåre*

Postat av: eMMa

Jomenvisst har jag det. Det är väldans skojigt. Blir kanske en följd av lite för mycket fritid ;) Är i Bengtsfors för tillfället. En halvtimme. I'll say no more ;) Snart blir det väl lite avstånd att tala om. Keep updating! Vill gärna läsa om vad du sysslar med oxå vettu!

2007-01-14 @ 23:47:48
URL: http://snusmumrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback