moi demain?

160660-22 achievments of this very day

- börjat dagen med en smoothie som alla dagar, björnbär och mango, mums!
- gått på PROMENAD ! med elvis. som al.. ja som vanligt. vi hann ut innan det började snöa och sedan övergå i regn. det var faktiskt en härlig morgon.
- dammsugit hela nedervåningen (jag kom ihåg det idag.. ;)
- städat köket och rensat ur skafferiet. vilket innebär att hitta alla förpackningar som är lika, kolla hur många år som har gått sedan bäst-före datumet överskreds, slänga en del, hälla över en del halvöppnade paket och sedan ställa in alla grejer som är lika på samma ställe. komplicert.
- bakat bröd, jag kan om jag vill
- ätit mammas underbara trattkantarellsoppa, mums igen!
- solat solarium - för att det är så varmt och skönt
- ringt KLM, check √
- bestämt ny tid för tp-kväll med ingela plingela och snorkfröken. ska ringa the holmedahls imorgon.
<---kollat på frisyrer.. skåda resultatet, jag imorgon månne?
- sett dubbelavsnitt av Vänner - ovanligt!
- spanar just nu med ett halvt öga på en rysk Nicole Kidman i en film jag sett förrut. spasiba

vVV .... where there's love there's light


Speaking of my haircut... ;)   
... for in movement there is life, and in change there is power. Alan Cohen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback