kan fåglar flyga?

160660-13I dag blåser det full storm - och om det regnar, kan fåglar flyga? Tvingade mej upp i hyfsad tid idag.. trots detta mötte jag när jag kom ner i hallen, allmänt tilltufsad, min annars ytterst morgontrötta syster som precis kom hem från stan där hon redan varit ute o gjort några ärenden. Men jag har iaf tagit ett steg i rätt riktining. Mor, Elvis och jag gick på promenad i skogen - tack och lov för gummistövlar, det är en smart uppfinning. ;) Följde den lilla till bussen och tog ännu en sväng till biblioteket och den här gången innebar det betydligt fler fynd, väskan var full av böcker och filmer där jag kämpade mej hem i regnet. Trevligt. Började direkt på Jonas Gardells Jenny. Fy va hemsk den är, alltför verklig. Som ni ser har jag valt en bild från Island, dagen till ära. Börjar bli hemskt sugen på att åka dit. Har nog högsta prioritet just nu. Och New York då förståss... Och Tibet.. ;) Nu ska jag visst förflytta mej en våning ner för att äntligen se Pirates of the Caribbean II,  har sett fram emot det sen i somras! ;) det stormar så det går knappt och se på tv:n ändå. Jag och mor ska låna Henriks bio-anläggning. Hihi. Nu börjar det bli spännande.                                                            

Allt de ville ge dig har du rivit och förstört.
Allt de hade att säga har du redan hört.


Kommentarer
Postat av: Snorkfröken

Jag tror dom kan flyga då men dom vill inte. De skulle inte jag vilja iaf.
Morgontrött? Jag?

2007-01-11 @ 12:21:48
Postat av: Snusmumrik

Du är morgontröttheten personifierad. Men jag ska väl ´kanske inte säga nåt? "har du en penna?" ;) kraaaam

2007-01-11 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback