if the silence takes you, then I hope it takes me too


160660-11
Ännu en regnig dag i januari. Läste alldeles för länge igår natt och vaknade inte förrän halv tolv - vart har mitt morgonpigga jag tagit vägen? Det gömmer sej nog bakom regnmolnen. Idag har jag; ja just det, läst.. Promenad till biblioteket förut. Och så har min syster Snorkfröken kommit hem. Har ätit pannkakor och blivit slagen gul och blå som man blir när man äter pannkakor. Ikväll ser man sista avsnittet av Lynley - obligatoire!

Frågan är: "Du bara läser och läser, vad är det du läser?"
Svaret är: "När vi rymde hemifrån heter boken" 

 ..................Jeff Buckley - Hallelujah 
 ......................Death cab for cuties - Soul meets body
 .........................Kings of Convenience - I don't know if I can
         


Bilden är tagen av Robert Doisneau,
ett namn att lägga på minnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback