Hur man låser upp en bil!

160660-6 Dagens mest bisarra sak. Igår påpekade min mor så vänligt hur smart det är att ha låsolja - och då inte i bilen som jag hade under en skrämmande lång tid. Inga IQ-poäng där inte. Jag höll förståss med och tänkte att ja visst - det ska jag skaffa. Idag när jag glatt skulle låsa upp bilen fick jag inte in nyckeln i låset. Fan. Eftersom min bil är jättebra men mitt centrallås inte är det, visste jag att det fanns en liten chans att bagagen skulle kunna gå att öppna - vilket den oxå gjorde. Till min stora lycka! Detta innebar alltså att jag var tvungen att, i mina allra lägsta byxor kravla mej in i bilen via bagagen och öppna den vägen. Dörren gick att öppna men med låset var det lika kört. Alltså fick jag köra samma procedur för att låsa bilen. Snyggare än så kan man omöjligt öppna en bil!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har haft min blogg i några månader men har inte lyckats förstå mej på det än ändå :) flyttar till uppsala den 13 januari, har inte börjat packa än för nu håller jag på att plugga till en tenta som jag så fett kommer få underkänt på. härligt å plugga till en sån :)
jag har en jäkla respekt för alfred, den killen kommer ta död på mej :)
vi hörs tjejen! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback