ha-begär

160660-15har drabbats av akuta ha-begär idag. så går det när man är understimulerad. igår knarkade jag frukt. idag vill jag köpa kläder. det är så jag fungerar. behöver lite hjälp med att besluta mej om vilken av dessa två förtjusande klänningar jag skall investera i. annars har jag spenderat stora delar dagen med att svära över snöslasket. har dessutom snackat skit och fikat med Ingela och Madde på fd. Liljan. mysigt. eftersom jag är en svag människa struntade jag i att trotsa vinterstormen för att ta mej till simhallen och begav mej istället hem till bengtsfors där jag hjälpte Henrik med att köpa frukt - det krävs ju en expert för sådana uppdrag. en man vars namn jag inte uppfattade ringde just och bad mej hälsa att något var klart. jag är tydligen utmärkt på att ta meddelanden. alla män i bengtsfors som är små pojkar inombords är löjligt lyckliga idag när de för första gången på ett helt år kan sladda i snön160660-16. till och med busschauffören, vilket är ganska skrämmande. men till hans försvar väntade han faktiskt tills han nästan var framme vid sista hållplatsen. ära åt mannen. 
det bidde inga vandringskängor idag. tråkigt, men min ena tå var för stor.
och för tillfället räcker det med en blå tå.

watch: Rodrigo Garcías - Nine Lives
read: En fattig familjs hem tar bara fem minuter att riva - Pernilla Ahlsén
écouter: Coldplays underbara - Green Eyes

you are a rock, upon which I stand


Kommentarer
Postat av: TimmiTiger

så har man vart smakråd igen då men kom ihåg ,, underskatta inte din kraft i mörka Jeans..
cu round puss

2007-01-11 @ 20:51:55
Postat av: eMMa

haha - skönt o höra och bra o veta ;)
bra att ha nån o fråga vettu!
kramas

2007-01-11 @ 20:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback