empire of light

Empire of lightbeskådade skadorna efter stormen pär. som sagt, norskarna är ett underligt släkte. inte för att gudrun är ett så mycket bättre namn. en traktor hade blåst in i ett träd i mellerud och här i våra skogar såg det på sina håll ut som plockepinn - ärligt. på ett ställe hade två träd vält och dragit med sig en rotvälta på kanske 3x3 meter. enorma trädrötter och stora stenbumlingar stoppade inte pär inte.

madde började sin praktik på vårdcentralen i säffle idag. hon är inte helt överförtjust över att jobba 8-17 varje dag utan betalning. je comprends. varje erfarenhet är säkert värt nåt i slutänden..  hang in there.

har varit mycket fixande och donande idag. många mail att skriva och samtal att ringa. har äntligen fixat biljetter till la france. den tjugoåttonde far jag. allt blir bra.

jag och mamma har idag begått något som faktiskt är riktigt pinsamt att erkänna. vi har gått på det. vi ringde in till lyckochansen. och inte en gång. dessutom hade vi fel ord. skrämmande. ...vatten. tvättelitvätt.

elvis presley, henrik och jag var ute o sprang en mil idag. min kondition är inte vad den har varit och kanske inte heller vad den borde. men det var trevligt. och det är kanske huvudsaken?


pappas födelsedag idag. det känns. fyrtiosex hade han blivit. tu me manques


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback