emenez-moi au pays des merveilles


Fête de lumièreemenez-moi au bout de la terre, emenez-moi au pays des merveilles. Il me semble que la misère, serait moins penible au soleil.

Kan inte sova och kollar på bilder från Lyon. Tack Lena för alla filmer - they're priceless! ;) Kan inte fatta att allt är över och att alla inte kommer vara där när jag återvänder... Kan inte fatta att jag ska göra det, känns oändligt avlägset trots att det bara är ett par veckor till dess. Nu börjar klockan närma sej halv två, borde verkligen sova. Har kollat på jobb på Island och roat mej med att skriva en jobbansökan så här mitt i natten. Jag är alltid som mest produktiv när månen lyser, och när jag har kommit till den punkten är det oxå väldigt svårt att somna. Men men.. vVv

*****  *****  *****  ***** ***** ***** *****  *****  
   He told me I had grown up, completely - mission completed ?
 

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback