den nästa sanna kallur?

160660-21ska det bli jag? nu pratar jag inte om att bli den nästa att ta emot jerringpriset eller om att statsa på en karriär som framgångsrik häcklöperska utan jag snackar om frisyren. ska jag våga ta steget fullt ut och klippa av mej håret?

dagen har idag handlat om att göra så lite som möjligt utan att dö av uttråkning. har argt spanat på min inkorg och hoppats på ett svar från KLM och inte riktigt orkat ta tag i det här med kurslitteratur. jag har ringt och skrivit mail och ringt igen.  men om jag ska vara ärlig var det mest i går jag gjorde det. har sett mission impossible och städat lite. vad mer? kom just på att jag åttog mej att dammsuga huset idag. har så lite att göra att jag glömmer när det finns nåt. det här är lite som ett test. hur länge orkar jag göra enbart det jag längtar efter att göra när jag pluggar eller jobbar? 

annars har dagen burit med sig att mitt lägenhetsproblem ser ut att klara upp sig och jag faktiskt fått reda på hur det går till att plugga på distans.

lita inte på någon som inte äger en mysdress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback