étudier rend libre

ska snart bege mej till bron och plugga. for ja. jag har hittat boken.helt incroyable! dar spenderade jag mesta delen av gardagen. skont att komma igang faktiskt. hade tankt mej en early start men icke da. det tog tid att ta sej dit och tid att hitta ratt. samma verkar det vara idag. ar redan forsenad.

igar var vi annars pa huis clos. det var jatteskoj. de sa faktiskt allt som star i boken ;) plait-il och qu'est que c'est que cet air là? tur det - annars hade jag nog inte hangt med overhuvudtaget..

jag och tysken kommer ratt bra overrens tycker jag. han hjalper mej med diverse saker. pratar oavbrutet och slanger in sina übertyska nja-ja, titt som tätt ;) traffade stig-helmer igar faktiskt. betalade hyran och pratade lite. han har hittat en lagenhet vid guillotière. hoppas han far den.

annars blir det fest ikvall som vanligt. hos laurent som bor rue de marseille. han fyller ar sa det blir nog en stor fest. nej - usch - har blivit alldeles forfallen. maste ta tag i mitt liv! étudier rend libre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback