croix-roussienne

jag har mott ett livs levande fet-E! formodligen ar det bara jag som ser det roliga i det har utalandet, men jag ska forklara. skamt blir aldrig roliga nar man forklarar dem, men quand-même.. forst och framst - det finns ett test som kallas for vägvisaren dar man genom att svara pa en massa fragor far ett bokstavskod som motsvarar ens personlighet och lamplighet i yrkeslivet. e star for enterprise och ett typiskt e ar valdigt social; charmig, oppen, helt enkelt en saljartyp. traffade ett praktexemplar i gar. en man som pratade konstant - sans cesse!  /E - alltsa symbolen for, jag tror det var faltstyrka eller ngt sant, kallades flitigt for ett fet-E pa vara fysiklektioner, en term initierad av var larare hans. darav mitt uttalande. as-tu compris? :) 

lagenheten var bedarande. och mitt rum har dorr. killen fixar allt verkar det som och jag ska fa nya mobler, internet och telefon installerat. hyran ar hog som vanligt i croix rousse - men man kanner historiens vingslag :) det blir nastan min alldeles egen lagenhet - han reser jattemycket och ar bara dar for att sova verkar det som. det kan nog vara bra eftersom jag behover lugn och ro for att plugga. ska kolla pa en annan lagenhet i dag vid cordeliers - ar den inte toppen slar jag till! :) da har jag bostad for resten av tiden. det vore finemang det. 

nej - idag ska jag mest plugga hade jag tankt. lite motion skulle nog inte skada. far nog bli en svang i parken. vadret har potential idag. det kan spricka upp. fast det trodde jag igar oxa och da regnade det averse. il pleut gick jag och tankte :) 

dromde att jag traffade pappa i natt. det var fint. 

ikvall blir det quiz - on va gagner! sans doute. 

Kommentarer
Postat av: Emmelina

Hej vännen! Hoppas du får den lägenheten, verkar ju toppen! ;) Tänker på dej och hoppas du har det kanon i Frankrike!! Massa kramar på dej!!!

Postat av: Emmelina

PS måste säga till dig att jag träffade lapp-killen och han är 33 år, skitsnygg och allt som man vill ha ;) Hihi... dessutom är han utbildad massör;P Hihi!

2007-02-13 @ 14:53:35
Postat av: Lisa

Fet-E! UNDERBART! :) haha. Hade inte pappa legat och sovit i rummet intill hade jag hoppat och skrikit av skratt! tss. Tycker våra förklädnader till nästkommande klassfest är givna, FET-E! :) Hoppas allt är väl i Frankrike. Måste erkänna att jag saknar dig! Puss, söt

2007-02-13 @ 23:41:58
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Emma

Skoj att ni skriver - det gor det extra roliga att skriva sjalv :) emmelina, du kor hart pa killfronten du! :) men det later ju fingemanG.. lite gammal kanske? harligt att ngn uppskattar mina forsok till skamt ;) tack lisa! kram kram pa er!

2007-02-15 @ 15:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback