art de vivre

rue chevreul an en gang.
tankte vara duktig och skicka in min uppgift innan ett men det verkar inte bli fallet.
man har tydligen en valdligt konstigt rattstavningsprogram har och jag litar inte pa att det blir ratt.
ska snart ta mej till mitt favorit internet-café och svara pa ngra fler fragor om sverige.
och forhoppningsvis fa ivag min text.

pratade med amar igar och han ska minsann ta hem en kompis som ska bygga en loftsang at mej sa att jag far en riktigt stor sang att sova i. sympa. hans ena kompis kunde inte hjalpa honom denna veckan sa han ringde en annan. killen har kontakter. ska bli hembjuden till veckan pa ett glas da han ska bjuda in lite vanner och bekanta. han anstranger sej da verkligen.

har hittat mitt favorit-vin. ngt jag visste innan jag smakat det. art de vivre. kan det bli snyggare? tror inte det.
det dracks igar hos britta tillsammans med diverse trevliga manniskor, ost och maskinbakat brod. samtalsamnena kretsade kring polisvald, forsakringsbedrageri och amputation.

nu paminner de om att biblioteket stanger om fem minuter. maste val ga da.

dagens fraga ar: existerar auvergne?

Kommentarer
Postat av: Emmelina

Vad gulligt av han, Amar. Det med sängen menar jag. Vilken lyx ;) Fan, har ni så soligt att du kan gå i kjol!? ÅÅh jag skulle älskat frankrike då ju! Hoppas du har det fint hemma. Saaknar dig!!

Postat av: eMMa

Hej! jess - den killen ar otrolig. det finns nog inget som han inte ordnar! :) kom hit vettja sa kan vi sola tillsammans! kram kram

2007-02-19 @ 12:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback