you came in with breeze

image72


missade simningen i morse. var utomordentligt seg och kom inte upp förrän vid elva. och det fortsatte på samma manér. tog mej tid till att göra ingenting. bläddrade förstrött i mina grammatikpapper. hetsen har inte kommit än. petade på les miserables. och kollade en massa på uppdrag granskning.

valdag idag. som väntat blev det sego och sarko som gick vidare till andra omgången. den senare hade övertag. tyvärr. enligt vad jag har hört när jag pratat med folk o när jag läst tidningar verkar många tycka att ett frankrike under honom skulle bli förödande. on verra. nu är det bara att vänta till den sjätte maj.

det bidde ingen nazi-film igår. den var inställd. istället bidde det les témoins. det stod mellan den eller ingen bio alls. så det var ett enkelt val. den var dessutom bra. mycket naket. mycket aids. mycket sol. mycket underligt.

imorgon ska jag bege mej till min nya favoritpark. och läsa le livre avec tout dedans. herr hugos mästerverk.
för övrigt tycker jag att inspiration är essentiellt. och att trötthet kan man klara sej utan ibland. och för alla som inte tycker att dagens rubrik är helt uppenbar, klicka här --> 
O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback