let's get lost

vidhåller att, att vara sjuk, det är la merde. känner mej superrisig. tycker det borde var nog nån gång. får jag alltid för mej att jag bara inbillar mej och pjåskig. och går och simmar. det straffar sej alltid. kommer som en brev på posten. hint hint henrik.

hade stora förhoppningar om den här dagen. utlovad sol och arton grader. men inte då. möttes av grå himmel och en otillåtet kall alpvind. började dagen med pronomen. gick ut på platån och köpte rödbetor och tog ut pengar till hyran. frös. mycket. kom hem igen och lagade smaskig mat med tofu, rödbetor och sojagroddar.

har en allmänt negativ världsbild idag. har fram tills nu enbart sett förslaget om att äta middag tillsammans hos maria idag som negativt. stör min matrytm. och det blir aldrig när de sagt att det ska bli. egentligen är det ju ett väldigt trevligt initiativ. men mitt sinne är och förblir dunkelt idag,

har läst en bok. la mare au diable. tänkte bli klar innan bryssel så att jag kan slappna av lite. nu har jag iaf läst den. imorgon blir det till att skriva. kul när saker och ting går undan.

igår tillverkades det tårta. jag, sofie och maria. och joel på ett hörn. gjorde gräddtårta till födelsedagsgrisen. underbara mandelmasse-dekorationer livade upp. kreationen flödade.

en vecka kvar nu... som jag längtar. bisous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback