if it's tuesday, this must be belgium


image51imorgon far vi. då blir det bryssel. bilden visar hur mycket jag vet om staden. ich habe keine anon. med stor reservation för stavningen. tror nog den kommer bli ett trevligt påskfirande. stora styrkan blir det som far. maria är redan på väg. ivrig att träffa karin. imorgon bitti åker vi övriga, maria, therese, jag och sofie. vad som ska hittas på det vete fåglarna. men till tintin ska jag i alla fall. det är uppenbart.

har varit sjuk trött och sjukt ineffektiv idag. har gjort noll och ingenting. tog en promenad en ville. räknat ner timmarna tills det är dags för att nanna kudden igen. börjar närma sej nu. skönt. sorgligt när det är så. men vissa dagar är lika grå som himlen över lyon en dag i april. bryssel är vändpunkten. sen kommer två favorittjejer till storstan. das ist gut. ja.


Kommentarer
Postat av: Lisa

din tyska är bra mycket bättre än min franska! :) fint du. ['ich habe keine ahnung' är dock rätt stavning - om jag inte förträngt allt] havregrynsgröten ska kokas, och sjunde juni längtas efter. glad påsk, förresten! puss på sig

Postat av: angelica

Om du ska till Bryssel måste du bara smaka på deras våfflor med jordgubbar och choklad, hur gott som helst!! Hoppas du får en bra resa :) glad påsk!

2007-04-05 @ 20:10:14
URL: http://anjeliica.blogg.se
Postat av: Lena

Glap påsk!! Hoppas att allt var toppen i Bryssel! Vill höra allt om trippen! :) Min var ju bara bra, som du läste. Måste säga att du är duktig på att kommentera :) Är verkligen jättekul att läsa ska du veta! Många kramar

2007-04-09 @ 14:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback