bara vara

image74stora saker som hänt idag. parken. som kan skådas på bilderna. snyggaste hönorna nånsin förmodligen. solen gassar idag med och jag tror jag fått mej lite bränna även på magen. gripen av solsting bokade jag en vecka i biarritz. så nu blir det verkligen av. härligt.
tänk va brun ja ska bli. imorgon bär det av ut i det okända igen. mot marseille och diverse andra orter. jag är inte det minsta insatt i rutten. vilket känns lite läskigt. men jag får väl lita på att chauffören kan sina grejer. första natten ska vi iaf spendera hos hans morföräldrar. spännande. ska få ärt och morotsgryta. mums.

image75






kvällen kommer att bestå av diverse packning. ngt av en spakväll. samt löpning, förståss. det är dock fortfarande på tok för varmt för att ge sej ut. man svettas sittandes. ska läsa min bok och eventuellt hämta ut mina biljetter och sitta och lukta på dem. eller nåt. så ser det ut och så blir det.


Kommentarer
Postat av: Lena

Oh my god vilka snajsiga hönor!!! Men hur går det med pluggandet egentligen?? Låter som att allt ni gör är festa och resa! Fast ett sånt liv låter ju inte direkt fel :) Hoppas denna kommentaren inte försvinner nu... Kram på dig! Och när ska du till Biarritz förresten?

2007-04-25 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback