bad things that turn out right

vissa dagar är lite sämre än alla andra. igår var en sån dag. min studiero var obefintlig. tankarna bara flög runt så fort jag kollade på en bok.  missmodet växte. försökte mej på att pigga upp mej med att åka till leader price och köpa havregryn. funkade så där. ont i magen och superdeppig försökte jag sova bort det jobbiga. gick inte. försökte skriva trots att det var uppenbart att det inte skulle gå att samla tankarna denna dag. angoisse. paniken växte. fick tillbaka ett arbete jag skrivit. gör om. tack. inte idag.

mamma är världens bästa. hon fick mej att rycka upp mej. sms:ade sofie och bad henne komma över. satte igång och städade. energin måste komma ut på ngt sätt. fint blev det och när jag var klar kom amar in och var på strålande humör. han skulle ordna soirée och hade bjudit in en massa folk. han var superglad över att jag hade städat. folk kom det oxå - och vid elvatiden oxå sofie. tack du är snäll du. det var himla trevligt o träffa alla amars vänner - de var supersympa som amar lovat. sofie gick inte hem förrän strax efter ett. jag somnade vid tre tror jag. en dålig dag som tog en trevlig vändning.

Kommentarer
Postat av: Emmelina

Jag hejjar på dej tjejen! ;) U will make it. Inte mkt kvar, snart är du i samma land som MIG igen haha ;) 100 000 kramar till dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback